Reisverhalen

Titel Datum Locatie Reacties
Een laatste verhaal voordat wij naar huis vliegen 19 jun. '15 Santa Monica, California, Verenigde Staten 7
Van backpacker naar Flashpacker, genieten van alle luxe in The USA 1 jun. '15 San Francisco, California, Verenigde Staten 10
Dé sprong in het diepe 14 mei '15 Queenstown, Nieuw-Zeeland 8
Ik ben verliefd op Nieuw Zeeland! 1 mei '15 Wellington, Nieuw-Zeeland 8
Nieuw Zeeland wordt vergeleken met een ansichtkaart: waar je ook kijkt, het is altijd prachtig 24 apr. '15 Auckland, Nieuw-Zeeland 7
Mijn langste verjaardag ooit was een groot feest! 7 apr. '15 Townsville City, Australië 8
Cheers uit Down Under 19 mrt. '15 Sydney, Australië 8
2 maanden van huis en time to say goodbye to Asia 8 mrt. '15 Mersing, Maleisië 6
Reizen, ontdekken en vooral genieten onder water 21 feb. '15 Ko Tao, Thailand 9
Tijdens mijn laatste dag in Cambodja werd ik een 'teacher' 10 feb. '15 Siem Reap, Cambodja 9
Cambodja: het land van de lachende mensen, maar met een inktzwarte geschiedenis 31 jan. '15 Phnom Penh, Cambodja 11
Fietsen door de mooie straatjes in Hoi An 23 jan. '15 tp. Hội An, Vietnam 6
Happy Ho Chi Minh :) 15 jan. '15 Ho Chi Minh City, Vietnam 12
De vlucht en mijn eerste dag in het bruisende Hong Kong 11 jan. '15 Hong Kong Island, China 16